Съвети при смяната на лятното часово време

Clock

Съвсем скоро, ще преминем към лятно часово време. Няма място за притеснения. Ще превъртаме часовниците? Сигурно и ти имаш проблем, когато ти откраднат час от съня.

Докато промяната изглежда малка, тялото ти може да се нуждае от малко помощ, за да се адаптира. Ето няколко съвета, когато ти отнемат час от твоя сладък, сладък сън.

1. Направи си кафе, отпий глътка, и повтори.

Чудесен момент да наблегнеш на кафето. Зареди се с допълнителна доза кафе сутрин, за да се събудиш бързо и да посрещнеш деня.

2. Тренирай рано сутрин.

Ако не си голям фен на физическите упражнения, не си сам. Изследванията обаче показват, че сутрешните тренировки са чудесен начин да "събудиш" ума си. Можеш да се подготвиш за деня, преди мозъкът ти да разбере какво се случва.

3. Пусни слънчевите лъчи в стаята.

Докосването на слънчевите лъчи по лицето е не само здравословно, но също така сигнализира на тялото да се събуди. Какъв по-добър начин да стартираш, от това да позволиш на тялото си да разбере, че денят е започнал.

4. Избегни доспиването след алармата.

Много често изключваме алармата сутрин и обичаме да си доспиваме „още мъничко“. Това ни дава още няколко минути (може и час) блаженство, но също така ни кара да се събудим по-изморени от всякога. Избегни този лош навик и елиминирай отлагането – ще се чувстваш много по-добре след това.

5. Преосмисли времето за лягане.

Чувстваш се отново като малко дете? Остави настрана телефона, дистанционното, или джойстика за видеоигри. Дай си допълнителната почивка, от която имаш нужда, за да се възстановиш. Ако това означава да си легнеш един час по-рано, направи си услуга и се отдай на съня.